Neue Ausgabe 4/2014 der PRINT&more nimmt Publishers' Summit und Night sowie Tech Summit in den Fokus | Roland Jahn, Katarzyna Mol-Wolf, Sabine Bartels und Peter Turi im Interview
Deutsche Fachpresse vergibt Auszeichnung für "Fachmedium des Jahres 2015" und gemeinsam mit der Karl Theodor Vogel Stiftung für "Fachjournalist des Jahres 2015" | Einsendeschluss: 6. Februar 2015
The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.
Hackathon-Gewinner ausgezeichnet | Best Practices mit konkreten Lösungsansätzen für den Transformationsprozess | Positive Bilanz des Veranstalters VDZ Akademie
… continuously investing in innovative formats, new business models and quality content. They are driving innovation across all platforms – print, online and mobile. EMMA’s objective is to maintain a free,…
… einen Blick in die internationale Welt der Magazine. Den Auftakt machte Arno Laeven, Strategy and Innovation Executive, IMC International. Seine Credo: Nicht alle Herausforderungen sind für alle Verleger die…
Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the
… from companies such as Elsevier, F+W Media, Gigaom Network, Google, Harvard Business Review, Hearst, Innovations Media Consulting, LinkedIn, Lions Festivals, Piano Media, Quartz and Say Media.
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