Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Seitenweite Suche

Ergebnisliste

Bitte beachten Sie: Suchbegriffe unter einer Länge von 4 Buchstaben werden ignoriert.
1643 Treffer:
701. Verlegerverbände begrüßen neuen Textvorschlag für europäisches Verlegerrecht
2018.04.11, news
  Schutz der Investitionen in Qualitätsjournalismus überfällig  
702. Eric Merkel-Sobotta neues Mitglied der Kommission Kommunikation
2018.03.26, external
  … Vice President, Communications & External Affairs beim Wissenschaftsverlag Walter de Gruyter in Berlin. Von 2005 bis 2016 leitete er bei Springer Nature den Bereich Corporate Communications. Davor war er…  
703. Reemtsma Liberty Award 2018 für Berliner Journalisten Michael Obert
2018.03.23, news
  US-Schauspielerin und Menschenrechtsaktivistin Robin Wright als Ehrengast  
704. How voice-activated devices create opportunities for publishers
2018.03.21, news
  Alexander Bregman, Strategic Partner Development Manager at Google EMEA, explained how the combination of Google Assistant and the rise of smart speakers could lead to great partnerships with  
705. „Mit künstlicher Intelligenz gegen Falschnachrichten: Wie Fact-Checking-Tools immer schlauer werden“
2018.03.20, news
  … in der Medienbranche derzeit zu einem der wichtigsten Themen: Beim Digital Innovators' Summit (DIS) in Berlin hat Mark Stencel, Co-Direktor vom Duke Reporters' Lab, über die Relevanz von Fact-Checking-Tools…  
706. How Axel Springer came back from the dead
2018.03.20, news
  From being described as an “internet midget” losing hundreds of millions a mere 17 years ago, Axel Springer managed to rebuild itself into a digital publishing powerhouse. Dr. Andreas Wiele,  
707. Relevanz statt Reichweite, hochwertiger Inhalt statt Beliebigkeit
2018.03.20, news
  Bilanz des ersten Tages des Digital Innovators' Summit  
708. DIS 2018: What now with Facebook and the digital media business model?
2018.03.20, news
  … was never far from conversation at several sessions at FIPP and VDZ’s Digital Innovators’ Summit in Berlin.  
709. How Harvard Business Review uses emerging media formats to super-charge audience engagement
2018.03.19, news
  Maureen Hoch, editor of Harvard Business Review’s HBR.org provided insight into the experimental work HBR has been doing with new media formats in the past year to reach and engage audiences,  
710. Get ready for the Amazonification of media
2018.03.19, news
  In a world where content distribution has gone digital, we are witnessing the death of industrial marketing - paving the way for the Amazonification of media: a digital environment were the gap  
Suchergebnisse 701 bis 710 von 1643