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946 Treffer:
651. 3. VDZ Tech Summit: Agilität, Geschwindigkeit und Kundennähe
2015.11.27, news
  Erfolgsfaktoren für Medienunternehmen im Zeitalter der digitalen Disruption im Fokus des 3. VDZ Tech Summit  
652. Reminder: Save 100s of euros if you book for DIS 2016 before Monday
2015.11.24, news
  Join speakers such as Duncan Edwards (Hearst), Colin Bodell (Time Inc.), Mark Cripps (The Economist), Pierre-François Marteau (Schibsted), Kaylee King-Balentine (New York Times), Kate Ward (Refinery  
653. Christian Röpke und Stefan Zarnic folgen Christoph Schuh als Sprecher des VDZ Arbeitskreises Digitale Medien
2015.11.18, news
  … und vier Expertengruppen (Premium Sales, Premium Publishing für CR, Diversifikation für die…  
654. Britta Meyer verstärkt G+J Corporate Editors als Head of Digital Content
2015.11.05, news
  … weiter aus. Ab sofort ist Britta Meyer, 40, als Head of Digital Content mit an Bord. In der neu…  
655. Wechsel in der GIK Geschäftsführung: Julia Scheel folgt auf Andreas Schilling
2015.11.05, news
  … Springer Media Impact) und Catherin Anne Hiller (Head of Research & Consulting, Bauer Media…  
656. Snapchat Discover, Apple News, Facebook Instant Articles - Ralf Kaumanns explains how platforms present both challenges and opportunities for publishers
2015.11.04, news
  At the FIPP Congress 2015 Jacob Weisberg, chairman of Slate, talked about how publishers needed to think seriously about whether or not to work with integrated platforms like Snapchat Discover and  
657. Burda’s Martin Weiss talks international expansion
2015.11.04, news
  … of the management consulting company Solon, as head of its Burda Digital Brands International group to…  
658. Pangaea Alliance, ad trends and more - Rubicon Project’s Jay Stevens shares his thoughts
2015.11.04, news
  One of the key changes in advertising in recent years has been the rise of programmatic buying. In many ways it has transformed the way that agencies and media companies view online display  
659. Drone journalism: ‘Now is the time to get playing’
2015.11.04, news
  Journalism technologist Ben Kreimer is one of the first fellows at Buzzfeed’s new Open Lab in San Francisco and will be a speaker at the upcoming Digital Innovators' Summit (DIS).  
660. 5 examples of how mainstream news brands are exploring niches
2015.11.04, news
  DIS contributor Chris Price looks at how, in a bid to distinguish their content from the rest, many large mainstream news publishers are launching specialist websites.  
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