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891 Treffer:
621. Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015
2015.01.06, news
  … Germany ahead of our annual Digital Innovators' Summit (the main programme is on 23 and 24 March). Media…  
622. Im Zeichen von Freiheit und Aufbruch
2014.12.22, news
  …Neue Ausgabe 4/2014 der PRINT&more nimmt Publishers' Summit und Night sowie Tech Summit in den Fokus | Roland Jahn,…  
623. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer  
624. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
625. Neue Anzeigenleitung bei GLAMOUR und myself: Margit Färber und Eva Dahlke steigen auf
2014.11.28, news
  … Ab Januar steigt Margit Färber auf und übernimmt als Advertising Director die Leitung der integriert-arbeitenden…  
626. 2. VDZ Tech Summit löste Anspruch erstklassigen und hoch nutzwertigen Wissenstransfers ein
2014.11.21, news
  Hackathon-Gewinner ausgezeichnet | Best Practices mit konkreten Lösungsansätzen für den Transformationsprozess | Positive Bilanz des Veranstalters VDZ Akademie  
627. Neuer VDZ Tech Summit
2014.11.20, news
  Beherrschung moderner Technologien und neuer Organisationsformen als entscheidender Wettbewerbsfaktor für Verlage  
628. DIS@mediahackday – DIS und Axel Springer setzen Hackathon-Kooperation fort
2014.11.19, news
  … präsentiert Projektidee auf dem 2. VDZ Tech Summit am 20. November in Hamburg  
629. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
2014.11.14, news
  … so that they do not hamper a free press, support advertising self-regulation rather than introducing…  
630. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
2014.11.13, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
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