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951 Treffer:
561. How tech innovation will enrich event experiences
2017.01.31, news
  With the events industry generating multiple billions of dollars in turnover each year, it is an environment rich in opportunity for technological innovation to enhance the real-life experience.  
562. BILD Personalien: Neue Struktur in der Verlagsgeschäftsführung
2017.01.31, news
  Stefan Betzold ist Geschäftsführer BILD GmbH & Co. KG | Julia Wehrle wird COO BILD-Gruppe | Unter der Leitung von Donata Hopfen, 40, stellt die BILD-Gruppe ihre Verlagsgeschäftsführung zum 1.  
563. FUNKE MEDIENGRUPPE stellt nationale Vermarktung und Vermarktung in NRW neu auf
2017.01.27, news
  FUNKE MEDIEN NRW gründet neuen gattungsübergreifenden Vermarkter  
564. Petra Hornberger wird Managing Director bei BurdaHome
2017.01.26, news
  … Hubert Burda Media. Die 46-Jährige wird als Managing Director das Brandmanagement für die Wohnen-, Garten- und…  
565. Johannes Patzig übernimmt Redaktionsleitung von GQ.de
2017.01.26, news
  … verbindet", so Krischan Lehmann, Director Digital bei Condé Nast.Patzig war Stipendiat der…  
566. How The Washington Post drives editorial innovation
2017.01.20, news
  … company of the year. Jeremy Gilbert, the Post's Director of Strategic Initiatives is the man tasked with…  
567. The many ways media companies can use data
2017.01.19, news
  Almost every media company generates and analyses data. Yet few seem to do it as effectively as Kommunal Rapport, a B2B newspaper based in Norway.  
568. Wolfgang Blau wird President von Condé Nast International
2017.01.16, news
  … Bevor er zu Condé Nast kam, war er Executive Director Digital Strategy der "The Guardian"…  
569. Lessons for publishers, from the music industry
2017.01.12, news
  Universal Music Group (UMG), with more than 50 labels, is the world leader in recorded music, music publishing and merchandising business, with a catalogue across all music genres "stretching  
570. Individuals are rejecting the interruptive marketing model - how should media companies respond?
2017.01.09, news
  … companies, publishers included, think marketing is sales promotion. Marketing for publishers should start with…  
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