Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer
The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.
Hackathon-Gewinner ausgezeichnet | Best Practices mit konkreten Lösungsansätzen für den Transformationsprozess | Positive Bilanz des Veranstalters VDZ Akademie
Zentrales Verlegertreffen in Berlin mit neuer Rekordbeteiligung / Hochkarätige Referenten beim Publishers' Summit: EU-Kommissar Günther Oettinger, Dr. Thomas de Maizière, Prof. Dr. Renate Köcher,
Publishers are well aware of the importance and continued growth of mobile usage. New US data on mobile usage as well as glimpses into how US magazine publishers approach mobile may help guide
Kongress der Zeitschriftenverleger am 6. und 7. November in Berlin | Hochkarätiges Programm mit Keynotes nationaler und internationaler Branchen-Experten
Smartwatches are the new generation of mobile. In just a few years, half of app interactions will come from wearables, predicts Gartner – publishers should make sure that they get their piece of this