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631 Treffer:
541. Combining Physical and Digital - Q&A with Shane Wall, CTO of Hewlett-Packard
2015.03.04, news
  Shane Wall, CTO of Hewlett-Packard, shares the concept of Blended Reality which combines our physical and digital worlds to create and enable richer experiences for people.  
542. WIRED Germany und Hyper Island starten Master Classes zu Transformation und Innovation
2015.02.26, news
  Sonderkonditionen für VDZ-Mitglieder  
543. Verlegerischer Mut, Modernität und Moderation
2015.02.14, news
  Dem Verleger Dr. Kurt Eckernkamp zum 80. Geburtstag  
544. Achtung Verlage! Marketing automatisiert sich
2015.02.13, news
  Was passiert aktuell bei Ihren Anzeigenkunden? Sie wandeln sich zu Content-Marketing-Maschinen. Ein echtes "Chanciko" für Verlage  
545. VZB-Kaminabend: Wettbewerb um kluge Köpfe
2015.02.04, news
  … Schlusswort von Waltraut von Mengden: "Um die Herausforderungen der digitalen Transformation aktiv zu gestalten, müssen die Verlage weiterhin innovative Geschäftsmodelle entwickeln.…  
546. "Step back and question all assumptions" – Q&A with Richard Gingras of Google News
2015.02.03, news
  Having been a pioneer in online services and new media for decades, Richard Gingras, Head of Google News, shares his thoughts on how publishers can innovate and thrive in times of dramatic change.  
547. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
548. Digital Innovators' Summit: Early Bird Discount - Only 10 Days Left to save hundreds off the regular rate
2015.01.20, news
  …ProgrammeThe programme features important digital media topics including innovation and transformation, successful new digital business models for publishers like e-commerce, digital services and subscriptions, and…  
549. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
550. Zwei neue Geschäftsführerinnen im nationalen Mediengeschäft von Burda
2014.12.22, news
  … Teil der unternehmerischen Aktivitäten von Burda zu schaffen. Im Mittelpunkt der Strategie steht die Transformation des operativen Geschäftes, die Philipp Welte seit 2009 mit drei erfolgreichen…  
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