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778 Treffer:
461. Latest on the DIS programme and speakers
2016.01.26, news
  Now in its 9th year, DIS is an essential platform for content-driven and related companies to share digital innovations and insights. Organised by FIPP and VDZ, DIS 2016 takes place from 20-22 March  
462. VDZ startet Gattungsmarketing-Kampagne "Presse verkauft"
2016.01.26, news
  … für den Lebensmitteleinzelhandel | Ab sofort erscheinen zehn verschiedene Anzeigen-Motive in den Magazinen der Handelsunternehmen und der Handelsfachpresse | Für Kampagnen-Motive zeichnet Kreativagentur…  
463. Using the intelligence of the crowd – Q&A with Brown Institute’s Tanja Aitamurto
2016.01.25, news
  Tanja Aitamurto is the Deputy Director at the Brown Institute for Media Innovation at Stanford. Here she tells Ulrike Langer that “publishers and journalists are often eager to try something new, but  
464. HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing startet mit Schwung ins Jahr 2016
2016.01.22, news
  Katrin Hesse und Peter Würth verstärken das Team  
465. Robert Schneider wird Focus-Chefredakteur
2016.01.21, news
  … souverän in die Zukunft führen wird." Schneider gilt als einer der besten Blattmacher aktueller Magazine, was er seit 2011 als Chefredakteur der Super Illu unter Beweis stellt. Zuvor hat er seine…  
466. Lost in Transformation
2016.01.20, news
  … spielt eine große Rolle. Und Crowdfunding.Beim Verlag Kadokawa gibt es derzeit zwei große Themen: d-Magazine und Georgia. Ähnlich wie Readly ist d-Magazine ein Flatratesystem für die E-Ausgaben von…  
467. A closer look at DIS 2016 as Early Bird deadline looms
2016.01.14, news
  With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found  
468. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
469. Atavist: Applying best-of-breed storytelling principles in a digital world
2016.01.11, news
  … a media and software company that produces a digital storytelling platform and an award-winning magazine and e-singles publishing arm, The Atavist.  
470. Who will win at the 2016 digital publishing game, and why?
2016.01.11, news
  …  Nick Harthan, Google•    Sam Olstein, GE•    Duncan Edwards, Hearst Magazines International•    Marcus Schunk, Holtzbrinck Digital and Holtzbrinck Publishing…  
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