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1259 Treffer:
411. Editorial Media: Warum Polarisierung den Nachrichtenmedien kurzfristig nutzen und langfristig schaden kann
2019.11.08, external
  Die gesellschaftspolitische Polarisierung hat in den USA nicht erst unter Donald Trump zugenommen, sondern schon unter George W. Bush und Barack Obama. Damit ging eine Polarisierung der Medien  
412. DISummit: Patrick Fischer on how Onefootball is winning with personalised content
2019.11.04, external
  …ck Fischer, who joined the company in January 2019 as Chief Business Officer, is the man charged with taking…  
413. DISummit: Tav Klitgaard and Lea Korsgaard from Danish media company Zetland on the commercial potential of thoughtful longform content
2019.11.04, external
  Zetland is a Danish media company that aims to take its audience behind the news via the several longform stories and the podcast it issues each day to its 20,000 subscription paying members.  
414. DISummit: Declan Moore, Head of International at Wondery, on how to create chart topping podcasts
2019.11.04, external
  It has been a very busy 2019 for Wondery with a cash investment of $10 million arriving during a year in which many of the company’s high profile storytelling creations, including The Mysterious Mr  
415. DISummit: Burkhard Leimbrock, Commercial Director at Twitch for EMEA, on the evolution of the livestreaming platform
2019.11.01, external
  The Amazon-owned livestreaming video platform has become an increasingly attractive option for both brands and media companies who want to engage with young audiences.  
416. Verleger und Journalisten diskutieren auf dem Publishers' Summit über Marken und Vertrauen, über Globalisierung und Digitalisierung sowie über „New Work“ und „New Balance“
2019.10.29, news
  Zwei hochkarätig besetzte Diskussionsrunden am 4. November im Umspannwerk: „Journalismus im Stresstest“ und „Leadership-Talk“  
417. DISummit: Facebook debuts news section
2019.10.25, external
  Facebook’s long promised olive branch to publishers has arrived in the US.  
418. Editorial Media: The Athletic - Wie ein Start-up den Sportjournalismus revolutioniert
2019.10.18, external
  Während einige US-Titel, wie das Vice Magazine, BuzzFeed oder Refinery29, im ersten Halbjahr 2019 Federn lassen mussten, setzte eine neue Online-Only-Publikation ein deutliches Ausrufezeichen  
419. Editorial Media: B2B-Studie: Passendes Umfeld verbessert Werbeakzeptanz und Werbewirkung
2019.10.11, external
  … Studie „Media Mittelstand“, die sich speziell mit der Business-to-Business-Kommunikation in Fachmedien…  
420. DISummit: 10 startups solving key issues for media companies and magazine publishers
2019.10.10, external
  10 new(ish) companies that have all made great strides in their attempt to simplify the world of media.  
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