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551 Treffer:
401. Why Media Companies Can Learn from the Likes of BMW: Q&A with Alan South
2015.02.10, news
  Alan South talks about the move from the physical to combined physical/digital world and what it means from an innovation perspective.  
402. 6. Expertenforum Mobile "Best of Strategie, Best Practices, Trends" | 21. April in Hamburg
2015.02.02, news
  Noch bis zum 27. Februar mit dem Frühbucherrabatt bis zu 20 Prozent sparen!  
403. Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.28, news
  … us about yourself? My name is Jan Bechler; I am an entrepreneur and online evangelist. After working for Axel Springer for some years, I started several companies: Navinum.de, an ecommerce wine company,…  
404. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
405. Media Hack Day Q&A with Jan Bechler: Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.22, news
  Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. We talk to Jan about the value of hackathons to media owners, and about the topic for the next Media Hackday.  
406. Business Workshop für Journalisten in Litauen
2014.12.15, news
  … sich, Sie vom 22. bis zum 25. Januar zur Buy Lithuania 2015 in Vilnius einladen zu können (der Business Workshop ist für den 23. Januar geplant). Gemeinsam mit Buy Lithuania 2015 möchten wir Ihnen die Gelegenheit…  
407. Branchenawards ausgeschrieben: Deutsche Fachpresse sucht die besten Fachmedien und Fachjournalisten des Jahres 2015
2014.12.10, news
  Deutsche Fachpresse vergibt Auszeichnung für "Fachmedium des Jahres 2015" und gemeinsam mit der Karl Theodor Vogel Stiftung für "Fachjournalist des Jahres 2015" | Einsendeschluss: 6. Februar 2015  
408. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
409. Fachtagung "Digitale Medien: Chancen für das Lesen"
2014.12.08, news
  … im digitalen Zeitalter und gaben einen Ausblick auf die Zukunft des Lesens. In Impulsvorträgen und Workshops zu Themen wie "Lesen und Gaming" oder "Lesestrategien für digitale Medien"…  
410. Digitalisierung als Kulturprozess
2014.11.25, news
  Wissenschaftler diskutieren kulturelle Auswirkungen der Netzwelt auf politische Macht, Wissen und Psyche  
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