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1205 Treffer:
381. FUNKE: Catherin Anne Hiller wird Leiterin Strategic Marketing
2019.12.02, news
  In der neu geschaffenen Position berichtet sie direkt an die Geschäftsführung.  
382. DISummit: Hazel Baker, Global Head of UGC Newsgathering at Reuters on user-generated content and the challenge of deep fakes
2019.11.29, external
  Hazel Baker is Global Head of UGC Newsgathering at Reuters, and leads a team which sources user-generated content from across the globe. At DIS2020, she will be focusing on the process Reuters  
383. Tech Summit-Trend: Verlage setzen auf Künstliche Intelligenz und integrierte Datenstrategie
2019.11.26, news
  Über 100 IT-Experten beraten über die digitalen Herausforderungen im Publishing | Geschäftsmodelle setzen auf Plattform-Strategien | Journalismus profitiert von schnellerer Informationsverfügbarkeit  
384. New Work-Workshop: Bildergalerie
2019.11.11, external
  …Fotos des Workshops „New Work, Innovation und Transformationsmanagement“ am 5.…  
385. Publishers' Summit und Night 2019 mit Fokus auf Freiheit, Vielfalt und Wettbewerb
2019.11.05, news
  … und Digitalisierung sowie über „New Work“ und „New Balance“  
386. DISummit: Patrick Fischer on how Onefootball is winning with personalised content
2019.11.04, external
  Patrick Fischer, who joined the company in January 2019 as Chief Business Officer, is the man charged with taking Onefootball’s strategy forward in the coming years. At DIS 2020 he will focus on the  
387. DISummit: Tav Klitgaard and Lea Korsgaard from Danish media company Zetland on the commercial potential of thoughtful longform content
2019.11.04, external
  Zetland is a Danish media company that aims to take its audience behind the news via the several longform stories and the podcast it issues each day to its 20,000 subscription paying members.  
388. DISummit: Declan Moore, Head of International at Wondery, on how to create chart topping podcasts
2019.11.04, external
  It has been a very busy 2019 for Wondery with a cash investment of $10 million arriving during a year in which many of the company’s high profile storytelling creations, including The Mysterious Mr  
389. DISummit: Burkhard Leimbrock, Commercial Director at Twitch for EMEA, on the evolution of the livestreaming platform
2019.11.01, external
  The Amazon-owned livestreaming video platform has become an increasingly attractive option for both brands and media companies who want to engage with young audiences.  
390. Verleger und Journalisten diskutieren auf dem Publishers' Summit über Marken und Vertrauen, über Globalisierung und Digitalisierung sowie über „New Work“ und „New Balance“
2019.10.29, news
  Zwei hochkarätig besetzte Diskussionsrunden am 4. November im Umspannwerk: „Journalismus im Stresstest“ und „Leadership-Talk“  
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