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4762 Treffer:
3741. "Mitmachen bei Mobile Content": Kommission Digitale Medien der Deutschen Fachpresse legt aktualisiertes Yellow Paper vor
2014.03.10, news
  Aktueller Überblick über Angebotsformen mobiler Services | Ziel: Leitfaden für Produktentwicklung und Monetarisierungsstrategien für Verlage | Dritte, vollständig neu bearbeitete Ausgabe ist für  
3742. 20. März 2014: VZB-Jahrestagung und Mitgliederversammlung in München
2014.03.07, news
  … hervorragender Qualität sowie neue digitale Geschäftsprozesse sind die…  
3743. Latest list with DIS attendees (updated 5 March)
2014.03.06, news
  We so far have attendees from 35 countries registered for the 7th Digital Innovators Summit - see the latest list (as at the end of business on 5 March) here. Register today to join them from 24-25  
3744. "Unsere Stärken sind Inhalte und Netzwerke": Kongress der Deutschen Fachpresse zeigt erfolgreiche Kommunikationslösungen für B2B-Märkte
2014.03.05, news
  …Highlight-Event der Fachmedienbranche am 14. und 15. Mai 2014 in Essen | Keynotes von…  
3745. Der Zeitschriftenmarkt Deutschland in Zahlen (Ausgabe 2013)
2014.02.26, news
  … Daten zu Anzeigen, Vertrieb und Digitalen Medien bei Publikums- und…  
3746. Best Selling – der neue Vertriebs-Newsletter des VDZ
2014.02.25, news
  Themen der Erstausgabe: Vertriebsstrategie 2020, Big Data im Vertrieb, Paid Content  
3747. Mobile und App: Strategien und Lösungen für erfolgreiche App-Erlösmodelle
2014.02.25, news
  … Onlineangebote zu und kaufen ein. Medien bieten deutlich mehr App-Angebote…  
3748. The re-engineering of marketing, and what it means to you
2014.02.25, news
  CEO of GroupM France Pierre Conte shares his views on where the advertising industry is headed, and what excites him about the future of the industry...  
3749. Media, audiences and the pros (and cons) of social data – a conversation with IHS Technology’s Daniel Knapp
2014.02.25, news
  Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.  
3750. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago Tom Bureau co-founded the Immediate Media Co in the UK. We speak to Tom ahead of  
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