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554 Treffer:
341. Ute Wellmann leitet neue FUNKE-Vermarktungsunit "Ad Services"
2016.04.15, news
  Ute Wellmann (47) übernimmt ab sofort die Leitung der neu geschaffenen Unit "Ad Services". Als zentrale Serviceabteilung unterstützt sie mit Ad Services die strategische und operative Leitung der  
342. Wolfgang Nägele leitet neuen Unternehmensbereich "National Sales" für FUNKE
2016.04.01, news
  …ng Nägele wird den neuen Unternehmensbereich "National Sales" leiten und unterstützt die FUNKE MEDIENGRUPPE…  
343. 2. Flight der "Editorial Media"-Kampagne des VDZ startet
2016.03.30, news
  VDZ setzt "Editorial Media"-Kampagne mit zweitem Flight fort | Fachmedien-Schaltungen in Newslettern und auf Websites | Vierwöchige Facebook-Kampagne | Verleger schalten die Kampagne in  
344. Media Impact gewinnt Digital-Experten von Ströer Digital
2016.03.02, news
  Alexander Franke, Janine Kühnrich und Martin Rüger verstärken Digital-Team  
345. The New Yorker’s Henry Finder talks premium content, why they’re not on Facebook Instant Articles, and more
2016.02.29, news
  One organisation that has created a very successful paid content model is Condé Nast’s iconic magazine brand The New Yorker. Here Henry Finder talks about the power of premium content, the potential  
346. BILD’s Stefan Betzold on the challenges and opportunities of distributed content
2016.02.29, news
  It is a debate that is likely to reverberate around the publishing world for many year to come. Should media companies focus on building their own digital properties? Or does the future lie in  
347. Update: DIS 2016 tickets, programme, speakers, attendees and experiences
2016.02.29, news
  Now in its 9th year, DIS is a premium event for executives in media, technology and related fields. DIS 2016 will feature more than 50 world-class speakers and a record number of attendees from  
348. Feature: 5 key trends in content marketing
2016.02.28, news
  Content marketing is a growing industry with a yearly investment from brands that could well be in excess of $135 billion. Here are five key trends in content marketing and examples of how brands are  
349. FIPP Rising Stars in Media
2016.02.16, news
  Only a few days left to enter the Rising Stars in Media 2016  
350. [Sponsored] SAP's Johann Freilinger Discusses Marketing's Tipping Point in Today's Data-Driven Business Culture
2016.01.29, news
  … value of integrating processes across marketing, sales, analytics, customer service, digital commerce and…  
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