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4019 Treffer:
3461. Media, audiences and the pros (and cons) of social data – a conversation with IHS Technology’s Daniel Knapp
2014.02.25, news
  … talks to us about social media, data and advertising…  
3462. Where the money's going
2014.02.24, news
  As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
3463. Get insights from Amazon, Axel Springer, Buzzfeed, BMW and more
2014.02.24, news
  We’re excited to announce that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely complete. Join some 500 expected international delegates in Berlin on 24 and 25 March to learn,  
3464. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  … 15 years running cross-media, digital content and…  
3465. VDZ dankt Sabine Voss
2014.02.20, news
  … Fachmedienhaus BauNetz Media. Dort wird sie zukünftig für…  
3466. Überblick über die digitale Gründerszene und ihre Technologien: 2. Ausgabe des VDZ Start-up-Reports erschienen
2014.02.18, news
  … geschrieben. First Look Media, ausgestattet mit 500…  
3467. Internet lässt Verleger "zu hastig handeln"
2014.02.17, news
  … mit dem Handelsblatt  
3468. Wechsel in der Berliner Geschäftsstelle der Deutschen Fachpresse
2014.02.12, news
  … Fachmedienhaus BauNetz Media wechselt. Dort wird sie…  
3469. The rise of branded video: Q&A with BAFTA-winning Joe Wade
2014.02.07, news
  Joseph Wade, the BAFTA-winning filmmaker and director of creative advertising agency Don't Panic, identifies some of the key ingredients to making success branded video content that people really  
3470. The Evolution of Video
2014.02.07, news
  Easier to produce, easier to access – now everyone can make video content. We explore the rise to branded video content…  
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