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3727 Treffer:
3211. Media, audiences and the pros (and cons) of social data – a conversation with IHS Technology’s Daniel Knapp
2014.02.25, news
  …Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.  
3212. Where the money's going
2014.02.24, news
  As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
3213. Get insights from Amazon, Axel Springer, Buzzfeed, BMW and more
2014.02.24, news
  We’re excited to announce that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely complete. Join some 500 expected international delegates in Berlin on 24 and 25 March to learn,  
3214. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  …Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago Tom Bureau co-founded the Immediate Media Co in the UK. We speak to Tom ahead of his talk at the DIS.  
3215. VDZ dankt Sabine Voss
2014.02.20, news
  … als stellvertretende Geschäftsführerin der Deutschen Fachpresse, zum Berliner Fachmedienhaus BauNetz Media. Dort wird sie zukünftig für den Bereich Marketing verantwortlich sein. Im Namen des VDZ dankte VDZ…  
3216. Überblick über die digitale Gründerszene und ihre Technologien: 2. Ausgabe des VDZ Start-up-Reports erschienen
2014.02.18, news
  … Medium ist eine neue Form des Bloggens – dort wird im Peer-Review-Verfahren geschrieben. First Look Media, ausgestattet mit 500 Millionen US-Dollar des Ebay-Gründers Pierre Omidyar, liefert mit The Intercept…  
3217. Wechsel in der Berliner Geschäftsstelle der Deutschen Fachpresse
2014.02.12, news
  … als stellvertretende Geschäftsführerin der Deutschen Fachpresse, zum Berliner Fachmedienhaus BauNetz Media wechselt. Dort wird sie zukünftig für den Bereich Marketing verantwortlich sein. "Mit Yvonne…  
3218. The rise of branded video: Q&A with BAFTA-winning Joe Wade
2014.02.07, news
  Joseph Wade, the BAFTA-winning filmmaker and director of creative advertising agency Don't Panic, identifies some of the key ingredients to making success branded video content that people really  
3219. The Evolution of Video
2014.02.07, news
  Easier to produce, easier to access – now everyone can make video content. We explore the rise to branded video content…  
3220. Video in focus at DIS 2014
2014.02.07, news
  …Video will play a prominent part in a number of sessions as we consider innovations in media from the world over at the 2014 Digital Innovators’ Summit from 24-25 March in Berlin.  
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