CEO of GroupM France Pierre Conte shares his views on where the advertising industry is headed, and what excites him about the future of the industry...
Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.
As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…
We’re excited to announce that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely complete. Join some 500 expected international delegates in Berlin on 24 and 25 March to learn,
Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago Tom Bureau co-founded the Immediate Media Co in the UK. We speak to Tom ahead of
Sabine Voss wechselt nach 13 Jahren, seit 2006 als stellvertretende Geschäftsführerin der Deutschen Fachpresse, zum Berliner Fachmedienhaus BauNetz Media. Dort wird sie zukünftig für den Bereich
Die Gelegenheit ist günstig, die Digitalisierung der Medien weiter voran zu treiben. Grund dafür ist die Fülle von neuen Geschäftsmöglichkeiten, die deutsche Start-ups derzeit entwickeln. Die Verlage
Ab März ist Yvonne Barnes (39) als Referentin Veranstaltungen und Projekte am Standort Berlin tätig. Direkt an die Geschäftsführung berichtend, ist sie unter anderem für die Planung und Durchführung
Joseph Wade, the BAFTA-winning filmmaker and director of creative advertising agency Don't Panic, identifies some of the key ingredients to making success branded video content that people really