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397 Treffer:
291. Why podcasting as a medium will continue to grow – Andy Bowers, CCO and co-founder of Slate’s Panoply Media
2016.01.28, news
  Andy Bowers was appointed as Chief Content Officer of their new podcasting network Panoply in February 2015. Panoply not only produces audio content for Slate, but it also acts as a production  
292. Corinna Kassner wird Advertising Director von WIRED Germany in Berlin
2016.01.26, news
  … Executive Publisher von WIRED Germany. Im Zuge der Gründung der neuen Marken-Unit W3C wird auch das Sales-Team von WIRED nach Berlin verlagert. Kassner übernimmt ihre neue Aufgabe von Christina Linder, die…  
293. Atavist: Applying best-of-breed storytelling principles in a digital world
2016.01.11, news
  Evan Ratliff is the co-founder, CEO, and editor of Atavist, a media and software company that produces a digital storytelling platform and an award-winning magazine and e-singles publishing arm, The  
294. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
2016.01.11, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
295. Verena Flammersfeld wird Advertising Director von myself
2015.12.10, news
  … Nast kam sie 2011 als Advertising Manager von GQ, GQ Style und AD. Seit 2014 ist die 29-Jährige als Sales Director für die Vermarktung von GQ, GQ Style und WIRED Germany zuständig. "Mit Verena…  
296. The Economist EVP on the power of content as a strategic marketing and sales resource
2015.12.09, news
  … The Economist via digital channels, he argues that recent technological developments have brought sales and marketing closer with the latter now the senior partner.  
297. A membership model requires over-delivering for your supporters
2015.11.23, news
  Journalism professor Jake Batsell is an expert on media membership models. At DIS he will talk about best practices he studied at the Texas Tribune and other media, about which models are likely  
298. Christian Röpke und Stefan Zarnic folgen Christoph Schuh als Sprecher des VDZ Arbeitskreises Digitale Medien
2015.11.18, news
  … in einen übergeordneten Lenkungsausschuss der Geschäftsführer und vier Expertengruppen (Premium Sales, Premium Publishing für CR, Diversifikation für die Beteiligungsmanager und Online IT für die CIO).…  
299. Andrea Latten wird Advertising Director von VOGUE und AD
2015.11.17, news
  … Vermarktung von VOGUE und AD. Andrea Latten begann ihre Karriere bei Condé Nast 2008 als Advertising Sales Manager von Vanity Fair. 2009 wechselte sie zur Süddeutschen Zeitung, wo sie in verschiedenen…  
300. Wechsel in der GIK Geschäftsführung: Julia Scheel folgt auf Andreas Schilling
2015.11.05, news
  … G+J e|MS und Sprecher der GIK 2015), Arne Bergmann (Managing Director Marketing & Sales, Axel Springer Media Impact) und Catherin Anne Hiller (Head of Research & Consulting, Bauer Media…  
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