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555 Treffer:
251. How Axel Springer came back from the dead
2018.03.20, news
  From being described as an “internet midget” losing hundreds of millions a mere 17 years ago, Axel Springer managed to rebuild itself into a digital publishing powerhouse. Dr. Andreas Wiele,  
252. How Blockchain could revitalise the media
2018.03.20, news
  … at what the technology is, and how it could impact on both the way they publish and monetise content.  
253. Let’s go! Let’s publish!
2018.03.16, news
  Die neue PRINT&more steht im Zeichen von verlegerischem Mut | Ausblick auf den Digital Innovators‘ Summit | Blick nach Brüssel: Neue VDZ E-Privacy-Studie | Interviews mit und Beiträge von: Stefan  
254. Content, Context, Conversion: Wie sich Mobile monetarisieren lässt
2018.03.14, news
  Neue Fachkonferenz „Monetize Mobile Media“ der VDZ Akademie und der Akademie der Deutschen Medien  
255. DISummit: Cutting-edge topics – consider business models
2018.03.12, news
  At the Digital Innovators’ Summit on March 19th to 20th, more than 50 innovators provide exclusive insight into new technologies for around 600 participants from more than 35 nations | first  
256. Axel Springer beruft Dr. Stephanie Caspar zum Vorstand Technologie und Daten
2018.02.13, news
  Mit Wirkung zum 1. März 2018 übernimmt Caspar ein neu geschaffenes Ressort mit der konzernweiten Verantwortung für Technologie und Daten. Erstmals ist damit bei Axel Springer die übergeordnete  
257. Christoph Krug ist neues Mitglied der Kommission Digitale Medien
2018.02.12, external
  … ihren Reihen: Christoph Krug ist seit Mai 2017 als Sales Director für die Vermarktung der HORIZONT-Medien in…  
258. ePrivacy: A loss of more than 30 percent in digital advertising sales for journalistic media
2018.01.29, news
  VDZ President Dr. Rudolf Thiemann calls for an easing of the ePrivacy Regulation| Latest VDZ survey on the ePrivacy Regulation | The entire digital advertising market could face losses of more than  
259. DISummit: Eight key media trends from 2017 that could impact 2018
2017.12.20, news
  In some ways 2017 has been a turbulent year for the media, yet at the same time it is one that has given publishers reasons to be optimistic. New technology has helped to power significant new  
260. Helma Spieker kehrt zur Ganske Verlagsgruppe zurück
2017.12.14, news
  Spieker übernimmt ab Januar 2018 die Funktion als Sprecherin der Geschäftsführung des Premium-Vermarkters BM BRAND MEDIA und wird Mitglied der Geschäftsführung des JAHRESZEITEN VERLAG  
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