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242 Treffer:
231. Distripress Congress Barcelona 2011
2011.11.04, news
  New President and Vice-President elected  
232. Distripress Congress Barcelona 2011
2011.11.04, news
  New President and Vice-President elected  
233. Updates of Reform Progress of Chinese Press and Publishing Industry
2011.10.20, news
  An dieser Stelle wird Xiaowei Hu, Verlagsmanager aus Beijing, in Zukunft gelegentlich Einblicke in den chinesischen Markt verschaffen.  
234. More than 600 delegates attend FIPP Congress in India
2011.10.14, news
  … and magazine publishers should focus on three things: Innovation, adaptation and expansion. Soni said…  
235. Vietnam’s media market holds a lot of potential
2011.09.27, news
  A new study by the Association of German Magazine Publishers (VDZ) gives valuable and exclusive insights into a dynamic media market – now available in English  
236. Taken on the demands of its members
2011.08.16, news
  About FIPP, an organisation that has a wide range of products and services to meet the needs of the publishers  
237. David J. Hanger re-elected as Chairman of the European Federation of Magazine Publishers
2011.06.24, news
  … a market leader position. His interest in the industry continues as a former Vice-President and now…  
238. Save the Date: Digital Innovators’ Summit 2011
2010.08.25, news
  …e eager to learn the latest from the best in the publishing industry and are looking to network and connect with…  
239. Kongress der Deutschen Fachpresse: Wege in die Zukunft – Chancen der Digitalisierung
2010.05.30, news
  „Fachmedien sind heute unentbehrlich und morgen erst recht“. Mit dieser Botschaft eröffnete Karl-Heinz Bonny, Hauptgeschäftsführer beim Landwirtschaftsverlag (Münster) und Sprecher der Deutschen  
240. Der „Wow“-Faktor/Wie neue Technik den großen Illustrierten aus der Krise helfen soll
2010.03.08, news
  Man solle nie eine gute Rezession verschwenden, sagen Juan Señor und John Wilpers, Not mache schließlich erfinderisch. Beispiele gibt es viele. In der Studie „Innovations in Magazines“, die sie für  
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