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577 Treffer:
171. DISummit: Almar Latour, Publisher for Barron’s Group and EVP at Dow Jones on how entrepreneurial thinking has helped his business connect with new audiences
2020.01.15, external
  Almar Latour, Publisher for Barron’s Group and EVP at Dow Jones, is a US-based Dutch national with a 360 degree view of financial and business media and where it is heading.  
172. DISummit: Amy Jo Smith, CEO and President of the Digital Entertainment Group on the future for consumer electronics
2020.01.14, external
  The Digital Entertainment Group monitors the changes and advises its members on how to respond. At DIS 2020 we are going to be welcoming the group’s President and CEO Amy Jo Smith who will talk about  
173. Motor Presse Stuttgart: Bert Brandenburg wird Mitglied der Geschäftsleitung
2019.12.13, news
  … Leitung der Veranstaltungen aller Medienmarken sowie den Bereich Fachinformationen und Corporate Publishing.  
174. Tech Summit-Trend: Verlage setzen auf Künstliche Intelligenz und integrierte Datenstrategie
2019.11.26, news
  …Über 100 IT-Experten beraten über die digitalen Herausforderungen im Publishing | Geschäftsmodelle setzen auf Plattform-Strategien | Journalismus profitiert von schnellerer Informationsverfügbarkeit und Data Analytics  
175. DISummit: Tav Klitgaard and Lea Korsgaard from Danish media company Zetland on the commercial potential of thoughtful longform content
2019.11.04, external
  Zetland is a Danish media company that aims to take its audience behind the news via the several longform stories and the podcast it issues each day to its 20,000 subscription paying members.  
176. DISummit: Declan Moore, Head of International at Wondery, on how to create chart topping podcasts
2019.11.04, external
  It has been a very busy 2019 for Wondery with a cash investment of $10 million arriving during a year in which many of the company’s high profile storytelling creations, including The Mysterious Mr  
177. GANSKE: Verleger Sebastian Ganske holt mit Jörg Hausendorf profilierte Unterstützung für die Weiterentwicklung des JAHRESZEITEN VERLAG
2019.11.04, news
  Bereits im November 2019 wird Jörg Hausendorf Sebastian Ganske bei der Transformation des Publikumszeitschriftenportfolios zu einem breiter aufgestellten Luxus- und Premium-Marken-Anbieter mit neuen  
178. Verleger und Journalisten diskutieren auf dem Publishers' Summit über Marken und Vertrauen, über Globalisierung und Digitalisierung sowie über „New Work“ und „New Balance“
2019.10.29, news
  Zwei hochkarätig besetzte Diskussionsrunden am 4. November im Umspannwerk: „Journalismus im Stresstest“ und „Leadership-Talk“  
179. DISummit: Facebook debuts news section
2019.10.25, external
  Facebook’s long promised olive branch to publishers has arrived in the US.  
180. DISummit: Why live events are an essential part of any magazine media strategy in 2019
2019.10.14, external
  … from across the globe: Augment, Burda’s new events agency in Hong Kong, Associated Media Publishing in South Africa, and Editorial Perfil in Latin America. It asks how they are adapting to the…  
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