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2309 Treffer:
1751. Mobile und App: Strategien und Lösungen für erfolgreiche App-Erlösmodelle
2014.02.25, news
  … mehr User greifen über das Smartphone auf Onlineangebote zu und kaufen ein. Medien bieten deutlich…  
1752. The re-engineering of marketing, and what it means to you
2014.02.25, news
  CEO of GroupM France Pierre Conte shares his views on where the advertising industry is headed, and what excites him about the future of the industry...  
1753. Media, audiences and the pros (and cons) of social data – a conversation with IHS Technology’s Daniel Knapp
2014.02.25, news
  Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.  
1754. Where the money's going
2014.02.24, news
  … advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
1755. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago Tom Bureau co-founded the Immediate Media Co in the UK. We speak to Tom ahead of  
1756. Überblick über die digitale Gründerszene und ihre Technologien: 2. Ausgabe des VDZ Start-up-Reports erschienen
2014.02.18, news
  … ihre Geschäftsfelder und diversifizieren ihr Online-Angebot. Dies geschieht nicht zuletzt mit der Hilfe…  
1757. Barbara Hans wird stellvertretende Chefredakteurin von SPIEGEL ONLINE | Rüdiger Ditz wird geschäftsführender Redakteur des SPIEGEL
2014.02.17, news
  … neue stellvertretende Chefredakteurin von SPIEGEL ONLINE. Sie verstärkt damit das Team um Chefredakteur…  
1758. Internet lässt Verleger "zu hastig handeln"
2014.02.17, news
  VDZ-Präsident Hubert Burda im Exklusiv-Interview mit dem Handelsblatt  
1759. Neujahrsempfang der Deutschlandstiftung Integration
2014.02.11, news
  Staatsministerin Özoğuz begrüßt die neuen Stipendiaten: "Gemeinsam die Zukunft gewinnen"  
1760. Editorial or advertising: what matters is storytelling
2014.02.10, news
  What matters today is the art of storytelling, whether editorial or advertising. [Sponsored article brought to you by Applix (with Viewer+)].  
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