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551 Treffer:
151. Fachpresse: Mitarbeitende und Kunden im Fokus bei der Young Professionals' Media Academy 2020
2020.02.12, external
  Mit Innovationen auf dem Fachmedienmarkt beschäftigten sich die Teilnehmenden der YPMA 2020. Dabei standen Mitarbeiter und Kunden gleichermaßen im Fokus.  
152. DISummit: Almar Latour, Publisher for Barron’s Group and EVP at Dow Jones on how entrepreneurial thinking has helped his business connect with new audiences
2020.01.15, external
  Almar Latour, Publisher for Barron’s Group and EVP at Dow Jones, is a US-based Dutch national with a 360 degree view of financial and business media and where it is heading.  
153. DISummit: Vogel Communications’ MD Matthias Bauer on building a b2b media business for the 2020s
2020.01.14, external
  … director, Matthias Bauer, will outline his vision for the Vogel of tomorrow - a company that works across digital, print, events and more while at the same time is very focused on nurturing and…  
154. DISummit: Amy Jo Smith, CEO and President of the Digital Entertainment Group on the future for consumer electronics
2020.01.14, external
  The Digital Entertainment Group monitors the changes and advises its members on how to respond. At DIS 2020 we are going to be welcoming the group’s President and CEO Amy Jo Smith who will talk about  
155. DISummit: Kaspar Szymanski of SearchBrothers on the key to ensuring SEO success
2020.01.14, external
  Kaspar Szymanski will present his SEO vision at DIS 2020.  
156. Politische Relevanz steht im Fokus der vierten Ausgabe der PRINT&more 2019
2019.12.19, news
  Rückblick auf Publishers‘ Summit & Night | Ausblick auf What’s Next 2020 | neue VDZ-Initiative „Presseregal der Zukunft“ | Aufruf Schülerwettbewerb zum Tag der Pressefreiheit | Einordnungen zur  
157. DISummit: Hazel Baker, Global Head of UGC Newsgathering at Reuters on user-generated content and the challenge of deep fakes
2019.11.29, external
  Hazel Baker is Global Head of UGC Newsgathering at Reuters, and leads a team which sources user-generated content from across the globe. At DIS2020, she will be focusing on the process Reuters  
158. Tech Summit-Trend: Verlage setzen auf Künstliche Intelligenz und integrierte Datenstrategie
2019.11.26, news
  Über 100 IT-Experten beraten über die digitalen Herausforderungen im Publishing | Geschäftsmodelle setzen auf Plattform-Strategien | Journalismus profitiert von schnellerer Informationsverfügbarkeit  
159. New Work-Workshop: Bildergalerie
2019.11.11, external
  …Fotos des Workshops „New Work, Innovation und Transformationsmanagement“ am 5. November in Berlin  
160. Publishers' Summit und Night 2019 mit Fokus auf Freiheit, Vielfalt und Wettbewerb
2019.11.05, news
  …ten am Kongress-Nachmittag über Marken und Vertrauen, über Globalisierung und Digitalisierung sowie über „New Work“ und „New Balance“  
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