Maureen Hoch, editor of Harvard Business Review’s HBR.org provided insight into the experimental work HBR has been doing with new media formats in the past year to reach and engage audiences,
At the Digital Innovators’ Summit on March 19th to 20th, more than 50 innovators provide exclusive insight into new technologies for around 600 participants from more than 35 nations | first
In some ways 2017 has been a turbulent year for the media, yet at the same time it is one that has given publishers reasons to be optimistic. New technology has helped to power significant new
PRINT&more mit großem Rückblick auf Publishers‘ Summit und Night | VDZ-Präsident Rudolf Thiemann in seinem ersten PRINT&more-Interview | zehn Exklusiv-Interviews und Artikel mit Philipp
Publishers' Summit und Night 2017 wecken Vorfreude | Medienpolitische Forderungen an die neue Bundesregierung | Wachstumsstarke Kinderzeitschriften | Mit: Wolf Biermann, Ernst Elitz, Ensaf Haidar,
Dirk Engel auf editorial.media: Ist es egal, in welchem redaktionellen Umfeld eine Werbebotschaft eingebettet ist? Glaubt man den Versprechungen des Programmatic Advertising, scheint das Umfeld keine