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1769 Treffer:
1151. HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing startet mit Schwung ins Jahr 2016
2016.01.22, news
  Katrin Hesse und Peter Würth verstärken das Team  
1152. Manfred Braun ist "Medienmann des Jahres 2015"
2016.01.20, news
  … setzt: Für den Vertrieb, die hier entstehenden Innovationen und die Köpfe, die sich für eine Optimierung…  
1153. Neues Yellow Paper der Deutschen Fachpresse nimmt Eventgeschäft der Fachverlage in den Blick
2016.01.20, news
  Neues Yellow Paper der Kommission Veranstaltungen | Titel: "Veranstaltungen als Businesstreiber im Fachverlag" | Gebündeltes Praxis-Know-how: Wirkungsfelder und Erfolgsmessung im Geschäftsfeld Events  
1154. Lost in Transformation
2016.01.20, news
  … voran.  "Social-generated Content" spielt eine große Rolle. Und…  
1155. A closer look at DIS 2016 as Early Bird deadline looms
2016.01.14, news
  With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found  
1156. "Paid Content light 2.0"
2016.01.13, news
  Neues Jahr, neue Möglichkeiten  
1157. PublishingExperts, die neue Plattform für Medienexperten ist da!
2016.01.13, news
  Der Nachfolger des bis dato bekannten Mediendienstleisterverzeichnisses bringt die wichtigsten Informationen für und über Experten und Unternehmen aus der Medienbranchen zusammen.  
1158. How FT ‘integrates audiences into journalistic process’
2016.01.11, news
  Renée Kaplan joined the Financial Times in May 2015 as their first Head of Audience Engagement. Lisa Oberndorfer talked to her about her position entails and why media companies should invest in  
1159. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
1160. Atavist: Applying best-of-breed storytelling principles in a digital world
2016.01.11, news
  Evan Ratliff is the co-founder, CEO, and editor of Atavist, a media and software company that produces a digital storytelling platform and an award-winning magazine and e-singles publishing arm, The  
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