Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Seitenweite Suche

Ergebnisliste

1383 Treffer:
1071. "Step back and question all assumptions" – Q&A with Richard Gingras of Google News
2015.02.03, news
  … new media for decades, Richard Gingras, Head of Google News, shares his thoughts on how publishers can…  
1072. Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.28, news
  … at www.janbechler.de! [Note: it is in German, but Google Translate is your friend!]. Besides my own…  
1073. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
1074. Media Hack Day Q&A with Jan Bechler: Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.22, news
  Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. We talk to Jan about the value of hackathons to media owners, and about the topic for the next Media Hackday.  
1075. Stephen Barnard übernimmt Aufgaben für den Mittler Report Verlag
2015.01.21, news
  … dem neuen alle zwei Wochen erscheinenden Online-Newsletter "ESD Spotlight" flankiert wird.…  
1076. Digital Innovators' Summit: Early Bird Discount - Only 10 Days Left to save hundreds off the regular rate
2015.01.20, news
  … Edipresse, Egmont, Elsevier, Gruner + Jahr, Google, Handelsblatt, Harvard Business Review, Haymarket,…  
1077. Klaus Brinkbäumer ist neuer Chefredakteur des SPIEGEL, Florian Harms ist neuer Chefredakteur von SPIEGEL ONLINE
2015.01.14, news
  … Im Juli 2008 wurde er Chef vom Dienst am Newsdesk. Seit März 2011 ist er stellvertretender…  
1078. Zeitschriftenbranche: Neue Aussichten mit digitalen Abo-Modellen
2015.01.05, news
  …Gratisangebote, soziale Netzwerke, Google-Vormachtstellung - auch 2015 wird sich die Zeitschriften-Branche dem Internet…  
1079. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  …Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am…  
1080. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
Suchergebnisse 1071 bis 1080 von 1383