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1550 Treffer:
1011. Who will win at the 2016 digital publishing game, and why?
2016.01.11, news
  … Olstein, GE•    Duncan Edwards, Hearst Magazines International•    Marcus Schunk,…  
1012. Zwischen Werbeblockern, Internetriesen und Feinden der Pressefreiheit
2016.01.04, news
  Für die deutschen Zeitschriftenverlage war 2015 kein einfaches Jahr. Doch die Zuversicht in der Branche ist ungebrochen. VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im Interview mit der Deutschen  
1013. "Blattmachen und Verlegen hat viel mit Leidenschaft zu tun"
2015.12.18, news
  VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im Interview mit turi2 edition  
1014. Drei neue Personalien in 2016 für das People- und Lifestyle-Magazin GALA
2015.12.18, news
  … beim Premium People- und Lifestyle-Magazin GALA. Philipp Coenen unterstützt als neuer…  
1015. Kerstin Peters wird neue Art Directorin der BRIGITTE
2015.12.11, news
  … die die Position interimsweise innehatte, wird das Magazin auf eigenen Wunsch…  
1016. Verena Flammersfeld wird Advertising Director von myself
2015.12.10, news
  … integriert-arbeitenden Anzeigenabteilung des Frauenmagazins. Verena Flammersfeld berichtet direkt an André…  
1017. We reveal the preliminary agenda for DIS 2016 in Berlin
2015.12.08, news
  The preliminary agenda for the Digital Innovators’ Summit (DIS) in Berlin, Germany in March 2016 is now live with 36 confirmed speakers (and more to come).  
1018. ‘The Obama interview was a huge moment for us’
2015.12.08, news
  Mic.com builds its business on quality journalism targeting a millennial audience. Here we hear about how they engage audiences, their approach to branded content and how they scored an interview  
1019. ‘It’s experimentation and innovation with a purpose’
2015.12.08, news
  Robert Hernandez, an innovator in journalism education, focuses on exploring and developing the intersection of technology and reporting. Here he is with what's cooking in his 'mad scientist of  
1020. Membership models: promising signs but an evolving model
2015.12.08, news
  Special offers, discounts and a chance to meet the people putting the content together are encouraging people to pay for digital content. Are membership schemes be the way forward for publishers to  
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