Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Seitenweite Suche

Ergebnisliste

1550 Treffer:
1001. Using the intelligence of the crowd – Q&A with Brown Institute’s Tanja Aitamurto
2016.01.25, news
  Tanja Aitamurto is the Deputy Director at the Brown Institute for Media Innovation at Stanford. Here she tells Ulrike Langer that “publishers and journalists are often eager to try something new, but  
1002. Flüchtlingshilfe: Bildung schenken, Türen öffnen // Anzeigenmotiv für Fachverlage verfügbar
2016.01.22, news
  … möchten, senden Sie den Namen des Verlags/des Mediums, der anstelle von "Max Mustermann"…  
1003. HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing startet mit Schwung ins Jahr 2016
2016.01.22, news
  Katrin Hesse und Peter Würth verstärken das Team  
1004. Robert Schneider wird Focus-Chefredakteur
2016.01.21, news
  …chneider (39) wird zum 1. März Chefredakteur des Nachrichtenmagazins Focus. Ulrich Reitz (55), der das Magazin seit…  
1005. Manfred Braun ist "Medienmann des Jahres 2015"
2016.01.20, news
  … Gedanken zur Zeitschriftenbranche aus dem FUTURUM-Magazin 2015: Marktnähe und Produktbesessenheit - Manfred…  
1006. Neues Yellow Paper der Deutschen Fachpresse nimmt Eventgeschäft der Fachverlage in den Blick
2016.01.20, news
  Neues Yellow Paper der Kommission Veranstaltungen | Titel: "Veranstaltungen als Businesstreiber im Fachverlag" | Gebündeltes Praxis-Know-how: Wirkungsfelder und Erfolgsmessung im Geschäftsfeld Events  
1007. Lost in Transformation
2016.01.20, news
  … Verlag Kadokawa gibt es derzeit zwei große Themen: d-Magazine und Georgia. Ähnlich wie Readly ist d-Magazine ein…  
1008. A closer look at DIS 2016 as Early Bird deadline looms
2016.01.14, news
  With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found  
1009. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
1010. Atavist: Applying best-of-breed storytelling principles in a digital world
2016.01.11, news
  … storytelling platform and an award-winning magazine and e-singles publishing arm, The Atavist.  
Suchergebnisse 1001 bis 1010 von 1550