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1308 Treffer:
991. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer  
992. Young Professionals' Media Academy: Jetzt zum hochkarätigen Intensivtraining anmelden!
2014.12.09, news
  … Stefan Rühling (Vogel Business Media), Jan Reichelt (Mendeley),…  
993. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  …The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital.…  
994. Personelle Neuerungen bei BCN
2014.12.04, news
  … Pichutta war zuletzt Media Sales Manager im Media Sales Office Frankfurt.…  
995. 2. VDZ Tech Summit löste Anspruch erstklassigen und hoch nutzwertigen Wissenstransfers ein
2014.11.21, news
  Hackathon-Gewinner ausgezeichnet | Best Practices mit konkreten Lösungsansätzen für den Transformationsprozess | Positive Bilanz des Veranstalters VDZ Akademie  
996. Neuer VDZ Tech Summit
2014.11.20, news
  Beherrschung moderner Technologien und neuer Organisationsformen als entscheidender Wettbewerbsfaktor für Verlage  
997. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
2014.11.14, news
  … special interest titles, business-to-business publications and…  
998. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
2014.11.13, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
999. Auszeichnung für Bundesfinanzminister Wolfgang Schäuble und Verleger Hubert Burda
2014.11.10, news
  … und Pianist, und Helmut Panke, Manager; 2007 Helmut Kohl, Bundeskanzler…  
1000. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
2014.11.05, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
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