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492 Treffer:
351. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
352. Media Hack Day Q&A with Jan Bechler: Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.22, news
  Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. We talk to Jan about the value of hackathons to media owners, and about the topic for the next Media Hackday.  
353. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  …baum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old…  
354. Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015
2015.01.06, news
  … Media Hack Day is organised by FIPP and VDZ, in partnership with Axel…  
355. Zwei neue Geschäftsführerinnen im nationalen Mediengeschäft von Burda
2014.12.22, news
  … Media Market Insights GmbH (MMI); sie war zuvor…  
356. Branchenawards ausgeschrieben: Deutsche Fachpresse sucht die besten Fachmedien und Fachjournalisten des Jahres 2015
2014.12.10, news
  Deutsche Fachpresse vergibt Auszeichnung für "Fachmedium des Jahres 2015" und gemeinsam mit der Karl Theodor Vogel Stiftung für "Fachjournalist des Jahres 2015" | Einsendeschluss: 6. Februar 2015  
357. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
358. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
2014.11.13, news
  … the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her…  
359. VDZ zeichnet die besten Print-Anzeigenmotive 2014 mit den "Ads Of The Year"-Awards aus
2014.11.06, news
  Der Verband Deutscher Zeitschriftenverleger (VDZ) hat zum zweiten Mal die besten Print-Anzeigenmotive mit dem Award "Ads Of The Year" ausgezeichnet. Der in Kooperation mit dem Ad Impact  
360. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
2014.11.05, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
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