At the FIPP Congress 2015 Jacob Weisberg, chairman of Slate, talked about how publishers needed to think seriously about whether or not to work with integrated platforms like Snapchat Discover and
Hubert Burda Media is continuing to eye international expansion through digital and recently brought in Martin Weiss, founder of the management consulting company Solon, as head of its Burda Digital
Neue PRINT&more: Pressefreiheit auf Publishers' Summit und Night plus die "Faszination People-Magazine" | Mit: Yahya Alaous, Detlef Braun, Anja Brinckmann, Britta Heidemann, Christian Krug, Patricia
Themen dieser Ausgabe: Innovationen im Print- und Digital-Vertrieb, Paid Content bei Blogs, Interview mit den PMV-Sprechern Henning Ecker und Nils Oberschelp
… remains a work in progress, as it does for all news organizations. The name of the game in video is distribution and we're working very hard on that.
How crucial is longform content the future of Forbes?
Our…
… nationalen und internationalen Sprechern, mit seiner 360-Grad-Sicht auf den Vertrieb hat der Distribution Summit seine Position als zentrale Paid Content-Konferenz in Deutschland gefunden", so…
…Der erste Tag des 7. VDZ Distribution Summit lieferte wichtige Einsichten und Erfahrungen zu Vertriebsthemen von Print und Digital über Abo und Handel bis zu Big Data und 360-Grad-Distribution