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351 Treffer:
61. Editorial Media: NYT steht kurz vor dem Durchbruch durch die 5-Millionen-Marke
2019.11.11, external
  Zahl der New York Times-Digitalabonnenten verdoppelt: Es ist die wohl größte Erfolgsstory der Branche: Die New York Times (NYT) wächst und wächst. Bei den jüngsten Geschäftszahlen für das  
62. DISummit: Patrick Fischer on how Onefootball is winning with personalised content
2019.11.04, external
  Patrick Fischer, who joined the company in January 2019 as Chief Business Officer, is the man charged with taking Onefootball’s strategy forward in the coming years. At DIS 2020 he will focus on the  
63. DISummit: Tav Klitgaard and Lea Korsgaard from Danish media company Zetland on the commercial potential of thoughtful longform content
2019.11.04, external
  Zetland is a Danish media company that aims to take its audience behind the news via the several longform stories and the podcast it issues each day to its 20,000 subscription paying members.  
64. DISummit: Burkhard Leimbrock, Commercial Director at Twitch for EMEA, on the evolution of the livestreaming platform
2019.11.01, external
  The Amazon-owned livestreaming video platform has become an increasingly attractive option for both brands and media companies who want to engage with young audiences.  
65. Editorial Media: B2B-Studie: Passendes Umfeld verbessert Werbeakzeptanz und Werbewirkung
2019.10.11, external
  Für den Nutzer relevante und zur Anzeige passende Umfelder tragen deutlich zur Erhöhung der Wirkung von Fachwerbung bei, die auf berufsbezogenen Online-Portalen ausgespielt wird. Das ist das  
66. Neue PRINT&more im Zeichen des Vertriebs
2019.10.01, news
  Im Fokus: Distribution Summit und FUTURUM | Trend-Segment: Independent Magazine | Auswirkung der Digitalisierung auf Pressefreiheit | Mit: Dr. Hans Haltmeier, Christian Mihr, Enrique Tarragona u.v.m.  
67. DISummit: High profile podcaster Jordan Harbinger on building and maintaining an audience
2019.09.17, external
  The show started out as The Art of Charm Podcast, which was launched way back in 2006, and went on to become one of the most successful podcasts in the world. However, when “content creation,  
68. VDZ Akademie-Workshop: „Göttlich texten“
2019.07.11, news
  Texten wie ein Profi: VDZ Akademie-Workshop löst Schreibblockaden | erschienen in PRINT&more 2/2019  
69. PRINT&more 2/2019: Pressefreiheit und digitale Werbung im Fokus der neuen Ausgabe
2019.06.26, news
  …Digital Advertising Summit | Fachpresse-Kongress | KI in der Medienbranche | Zeitschriften in die…  
70. Technologie und Content als Kernkompetenz der Verlage
2019.06.04, news
  …Auf dem VDZ Digital Advertising Summit, der Businessplattform der Verlage, diskutieren über 100 Spezialisten innovative…  
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